自信満々とMicrosoft MB2-704 試験解説問題を受験しよう

 

NO.1 You are a sales representative at a trade show.
A trade show attendee leaves a business card at your company's booth.
You need to enter the attendee's information into Microsoft Dynamics CRM for the sales team to
qualify.
Which record type should you create?
A. Contact
B. Opportunity
C. Account
D. Lead
Answer: D

MB2-704 独学   
Explanation:
Ref: http://msdn.microsoft.com/en-gb/library/gg328442.aspx

NO.2 You configure a connection to Microsoft Social Listening but cannot see social insights data in
Microsoft Dynamics CRM.
What should you do to make social insights visible in Dynamics CRM?
A. In system settings, change the default setting for the Disable Social Engagement option.
B. Configure social listening search topics and visuals.
C. Select the Reset Social Insights option to refresh the social insights data.
D. Ensure that each of your social listening search topics are assigned a category.
Answer: B

MB2-704 価値   MB2-704 絶対   
Explanation:
Ref: http://technet.microsoft.com/en-us/library/dn659847(v=crm.6).aspx

NO.3 A customer can use 80 hours of phone support and 20 hours of email support, according to
the agreement you set up with this customer.
You need to configure an entitlement.
What should you do?
A. Create an entitlement, and link to two templates for each type of support.
B. Create an entitlement, with two entitlement channels for each type of support.
C. Create an entitlement with two service level agreements (SLAs) for each type of support.
D. Create an entitlement, and link to two cases for each type of support. OC
Answer: B

MB2-704 条件   
Explanation:
Ref: http://inogic.com/blog/2014/06/entitlements-in-dynamics-crm-2013-spring-release/

NO.4 You plan to bulk import new case records.
You do not want the service level agreement (SLA) to apply to the new cases.
What should you do?
A. Pause all SLAs.
B. Deactivate all SLAs.
C. Set the Ignore SLAs import option.
D. Set the Disable the SLAs system option.
Answer: B

MB2-704 特典   
Explanation:
Ref: http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-customer-center/disable-or-enableservice-
level-agreements-slas-for-cases.aspx

JapanCertは専門的で、たくさんの受験生のために、君だけのために存在するのです。それは正確的な試験の内容を保証しますし、良いサービスで、安い価格で営業します。JapanCertがあれば、MicrosoftのMB2-704 試験解説問題に合格するのは心配しません。JapanCertは君が最も早い時間でMicrosoftのMB2-704 試験解説問題に合格するのを助けます。私たちは君がITエリートになるのに頑張ります。

あなたがより少ない時間と労力を置いてMicrosoftのMB2-704 試験解説問題を準備するために我々JapanCertは多くの時間と労力を投資してあなたにソフトウェアを作成します。我々の全額で返金する承諾は話して行動しないわけではない、我々はいくつ自社製品に自信を持っても、あなたに満足させる効果がないなら、我々は速やかに全額で返金します。しかし、我々はMicrosoftMB2-704 試験解説問題のソフトウェアは、あなたの期待に応えると信じて、私はあなたの成功を祈っています!

MB2-704試験番号:MB2-704 専門知識内容
試験科目:「Microsoft Dynamics CRM Application」
最近更新時間:2017-06-21
問題と解答:89

>> MB2-704 専門知識内容

 

JapanCertは最新の7750X問題集と高品質の070-345問題と回答を提供します。JapanCertのE20-593 VCEテストエンジンと300-208試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の70-698 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.japancert.com/MB2-704.html